星期日, 4月 20, 2008

I Will Never Give Up

What: ShoeString Run 10km
When: 20/4/2008
Where: Kota Kemuning
Organizer: touch ‘n grow (community support)
Supported by: Tri Action Sportz
Sponsors: Fitness First, Noble
Co-sponsor: BMS

My Bib No.: B02
My Time: 56’20
My Placing: Women 2nd
My Prizes: 1 Medal + 1 Hamper + 2-month Fitness First HOME Membership
View Photos: Courtesy of Jason Lee from Pacesetters (1), (2)




哦,我得奖了。(语气是平静的,没有很大的激动)
因为这次要分享的不是炫耀自己上台领奖时有多威风,事实上根本没什么好炫耀的。你我都知道以56分20秒摘下亚军其实并不威风。

不过,我得给自己加分,我几乎是无法出席这常赛事的了,但凭着I Will Not Give Up的Resolution,我坚持来到赛场。怎么说呢?

最近的跑步赛频频临阵出现状况,尤其身体状况为多。这次赛前一天,我莫名其妙的腰酸疲累得整整一个下午都躺在床上休息。到比赛这一天,早上醒来时依然痛得我不想起床。好,醒来后又泻得天花乱坠,泻得双腿都软了。从厕所出来时都惊吓了一跳,已经6.40am了,7.00am要开跑了,来得及吗?

其实那时已经出现‘要放弃’的念头,但转念一想,昨天我才在Nike Runaholic网页上亲手写下自己的Resolution,‘I Will Never Give Up’,于是分秒必争赶去跑场。

到跑场已经差不多7点了,还好众多的参赛者还忙着参与Fitness First主持的暖身运动,我就这样的赶上了这场比赛。

I Will Never Give Up.
I Will Never Give Up.
I Will Never Give Up…

放弃过一次已经是极限,不容再有第二次。

--阿美巴共勉之

5 則留言:

doris 桃利思 提到...

恭喜恭喜!
一:得奖
二:没有放弃!

慧沁 Wai Sum 提到...

very good, you deserve it!

匿名 提到...

Whoohooo....
congrats!
I see ya this weekend in Bidor.
Hope both of us can run in our top form!

Miow~~

felixdbear 提到...

Congratulation gal, well done!

Tey 提到...

Congrate...aiya...must always no give up !! But according to condition lah..!!

All the best to u all in Bidor !! Must top form with Miow ya..haha !!

Can see wan tan mee PK,cinya....!!