星期五, 8月 24, 2007

Return .:. 回家

It’s time to leave.
It’s time to back.

Actually I’m happy to pack my stuff, I don’t feel sad of leaving Dallas, but I don’t really feel like going back to Malaysia. Without having any valid reasons, I just wish to proceed to next destination where I haven’t been before.

我想离开,但不代表我想回家。
收拾和清理行李忽然变得很自然的事,
无端就爱上不断飞行的感觉,
回国反而就好像变成很奢侈的事。

不累,暂时还不累。
我一次比一次感觉自己多渺小,
半生几乎已过,
却还踏不上半个世界。

不眷恋,暂时还不眷恋。
哪儿好像没什么让我觉得该眷恋的,
单细胞的阿美巴,
还是习惯单人行,无形无状,继续流浪。

1 則留言:

Wan Lin 提到...

我累了,累的不想再飞了。只想回家,回到一个属于自己的家。可是,没有了选择,只能继续的飞...