星期一, 6月 13, 2005

呐喊

当爱与恨同时出现在两个极端
彼此互相拉扯
在爱到顶点的同时
却也恨到极点
内心痛苦挣扎呐喊
几乎窒息
脑袋经常缺氧
昏眩中看见了宁静的夜
稀疏的星空
微风瑟瑟
我站在十九楼
望下
满满闪烁的街灯
是多么的美丽
却又是那么的凄凉

两个极端还在拉扯着
想一刀斩断拉扯中的线
于是
从十九楼一跃而下
稀疏的星空
就是我最后的回忆。

反正
我的名字已经被你打入Ignore list
我的生与死
你已经不想知
也不在乎

反正
我的名字
只是从Ignore List
移到Death List

反正
你也察觉不到
我已悄悄离开

2 則留言:

cieljet 提到...

"yelling for a long period of time, then it is called as silence"

that's what written in an old time love song.
no matter how tough a person can be,
he has always been so frail in love.
it is a tender spot in ur heart, soft, and tender.

when i look out from the window, i see only blue sky and green grass.
miles davis's trumpet faded away in the air.

another day passed by, and we live for another day. hope u have some peace at the end of the day.
n i am gald enough to know that u r fine.
tk

blueameba 提到...

原来我最脆弱的时候,
就是我最温柔的时候.